Killerspiele (updated)

Und hier ist die Reaktion von Frontal 21. Schließlich noch eine typische (etwas ältere) Stellungnahme eines Politikers, der “die Gewalt und Sexismus demonstrativ ächten” will. Von mir aus kann er das gerne machen, aber er wird der erste sein, der überrascht ist, was das im detail bedeutet. MIt Killerspielen hat das dann aber eher weniger zu tun. *g

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.